کد خبر: ۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵

چارت وزارت صمت باز هم تغییر کرد/ حذف معاونت صنایع خودرو از چارت وزارت صمت 

در چارت جدید وزارت صمت که به تازگی و با آمدن محمد اتابک طراحی شده، معاونت صنایع حمل و نقل حذف و دفتر صنایع خودرو، نیرومحرکه و حمل و نقل به زیرمجموعه معاونت صنایع ماشین آلات و تجهیزات منتقل شد.

به گزارش خبرنگار خودروکار -  سیدرضا فاطمی امین وزیر پیشین وزارت صمت در زمان صدارت خود بر مسند وزارت صمت اقدام به تغییر چارت سازمانی لین وزارتخانه کرد که در آن زمان موافقان و مخالفان زیادی داشت.
موافقان این اقدام تاکید داشتند که تدوین چارت سازمانی وزارت صمت ۱۰ سال پس از ادغام دو وزارتخانه صورت گرفته و در همه این سال‌ها مغفول مانده بود.
فاطمی امین در چارت جدید پیشنهادی ۵ معاونت را به صورت مجزا تعریف کرده بود که یکی از این معاونت ها معاونت صنایع حمل و نقل بود که دفتر صنایع خودرو نیز در زیرمجموعه این معاونت قرار گرفت.
حال محمد اتابک وزیر جدید صمت، دوباره دست به تغییر چارت این وزارتخانه زده و در اقدامی جدید معاونت صنایع حمل و نقل را حذف کرده است.هرچند در چارت جدید ۵ معاونت به ۶ معاونت تغییر داده شده اما جایی برای معاونت صنایع حمل و نقل دیده نشده است.
براساس این تغییرات معاونت های وزارت صمت به معاونت صنایع ماشین آلات و تجهیزات، معاونت صنایع عمومی،معاونت امور معادن و صنایع معدنی،معاومت تجارت و توسعه بازرگانی، معاونت توسعه مدیریت ، منابع و امور استان ها، معاونت برنامه ریزی و توسعه فناوری های نوین و معاونت امور حقوقی و مجلس تغییر یافته است.
در معاونت صنایع ماشین آلات و تجهیزات نیز دفتر دفتر صنایع ماشین سازی و ساخت تجهیزات،دفتر صنایع تجهیزات برق، الکترونیک و نرم افزار، دفتر صنایع خودرو، نیرومحرکه و حمل و نقل و در نهایت دفتر صنایع تجهیزات و آزمایشگاهی قرار دارند.

چارت وزارت صمت باز هم تغییر کرد/ حذف معاونت صنایع خودرو از چارت وزارت صمت 

برچسب ها: وزارت صمت
روزنامه های اقتصادی
آخرین اخبار